Since 2010, people change tho :)

Disclaimer : Blog post yang lepas lepas mahupun yang paling latest akan ada misspell, typo, grammatical error, bahasa wicet, cringe moments, wording size tak sama, gambar tanpa edit etc so please bear with me. Aku takda masa nak re-read and edit balik. Let bygones be bygones. Ada beza seorang Nurain ketika zaman remaja and zaman meningkat dewasa lol

Sunday, August 14

aku!

aku
kadang cepat alpa

aku
kadang2 selalu lupe

aku 
kadang2 suke leka

tapi

aku 
cube berubah
cube belajar
cube memahami

dan

aku

perlu DIA
perlu kamu dan kamu

untuk

bimbing aku
bantu aku
tegur aku
tolong

maafkan aku
T-T


manusia mmg byk kehendak & keperluan tp kene ingt xsume yg kite nk,kite akn dapat...
ain pecaye kalo ade rezeki utk ain xkan ke mane,rezeki tu dtg dlm mcm2 bentok xsemestinya wang
ALLAH swt tu maha pemurah!  




3 comments:

  1. kuatkan semangatmu, tabahkan hatimu.. Allah sentiasa ada bersama-sama dengan kita...
    jangan mudah menyerah k....
    marilah kita sama-sama berubah ke arah yang lebey baek...

    ReplyDelete
  2. ape2 pon,,yakinlah Allah tmpt kite mengadu....
    berpandulan pd 2 pekare,,Al-Quran dan sunnah...
    smoge diprmudahkn smuanya...

    p/s : jgn la sedeh2..nt nurul lak yg nangis...
    kalo de mslh,,meh cite,,kalo leh tlg,,kite tlg k..

    wif love,
    NURUL

    ReplyDelete
  3. terima kasih sbb bg kate2 motivasi yg sgt bemakne :)

    ReplyDelete

Terima kasih