Since 2010, people change tho :)

Disclaimer : Blog post yang lepas lepas mahupun yang paling latest akan ada misspell, typo, grammatical error, bahasa wicet, cringe moments, wording size tak sama, gambar tanpa edit etc so please bear with me. Aku takda masa nak re-read and edit balik. Let bygones be bygones. Ada beza seorang Nurain ketika zaman remaja and zaman meningkat dewasa lol

Sunday, August 28

iftar dgn bukak pose same je kan?

cak!
assalamualaikum
lagi 2 hari nk rayer
taon nie raye yg ke 4 ain & cik min
since 2008 zmn bdk2 nk naek
haha!

last thursday kami decide nk bukak pose same2
iftar la kunun2
so we decide nk mkn KFC je pon
sbb aku teringin nk mkn ciken chop KFC yg super duper sedap tuh ar
*akibat tepengaroh ngn iklan tb = ='

lokasi :  kL SentRaL


cik min beli kan aku mende alah nie
aku teringin gilee kot tp xde laa bgtau dia
RM 10 for 7 keping coklat dove
wow! bebaloi baloi laa
kalo nk beli sekeping je rm 4.00 ++
 da wat aku pikir dua tiga kali
mahal gile  kot
so korg cpt2 laa g serbu kios dpn kaunter tiket 
borong coklat dove nie
sedap ouh!
yg penting murahh 
*pelik aku cekelat pon de sale gak eh? hihi

promoter yg jual tuh siap pngil aku 'kakak yunaa meh la beli'
err nmpk sgt ko melobi aku kan kan kan
sampai KFC penoh xde tmpt kosong
so kami pon g laa fo0d court jerr

taraa!
pehh mmg sedapp nk mamposhh ar
haha!
da laa byk gile sampai penoh pewot aku
murah lak tu
RM 25 tok sume2 nie
suke suke suke
*pinggan dia mengalah kn mkn kat hotel
besa gile o0o
korg imagine je lebih besa dr laptop korg



pehh part nie yg paling xtahann
coleslow yg umpphh!
mayonis & sos cilii yg menggiurkan
kreadit la kat cheese wedges
mmg setarap dgn KFC kot
swear!
penoh satu pinggan
bebaloii baloii lagikk

nie cik min punyer
ciken chop black pepper
wow!
sedap sedap sedap
kentang cicah mayoniss
wat kening terangkat
haha!
*cik mkn tros xpndng aku dah,dok mkn mende nie
T_T

dis is mine
ciken chop mushro0m
*aku rebot ngn cik min nk mende alah nie..lala
tgok tgok tgok
cendawan yg cumil tu
geramm jer 
kan kan kan

air?
beli air tin kat 7eleven
tu pon kongsi bedue 
sbb
xsempat nk beli sbb org ramai
xkan laa aku nak soh cik min berator lame2 kan kan kan
da laa dia order siap serve lagik
aku nie dok jer
hihihiihiii

agenda suap menyuap mmg xde laa kan
sbb sblah aku ade aunty dok stu meja ngn kiteorg
*padan muke kau..bluekk
T_T
nages lagikk

yes! nie muke excited aku dpt mkn cekelat dgn laki mase depan a.k.a cik min
hahaha!

siap bg aku perfume lagikk
*nie perfume laki-laki,xtau motif ape cik min bg aku,xkesaa laa at least boleh bau hari2 sblom tido
hehehehe

dan yang paling terharu
ibu cik min
aunty zainun bagi ain tudong
jahit sendirikk oke!
mmg teharu laa
kale da same dgn baju raye taon nie
kale ala2 pich gituu
lalala
*tudong awning yg petame & i lovee i so much!
THANKS A LOT ACIK ZAINUN
yey! kite dpt ckp dgn acik lagik,sore acik lembot sgt ouh,maseh sbb bg cik min bkk pose same2 ngn sy,maseh jugak sbb take care psl kami & salu tanye sy oke ke x study 
:))

berakhir suda majlis iftar aku & cik min
cewah!
ade jodoh panjang umo
kite iftar taon dpn lak oke

bai.ilysm :))













7 comments:

  1. nurull xtido lagik ker? hehe bes sesangatt :)

    ReplyDelete
  2. bes22.... lagu yg ain yg maen mula2 ni... hihii.. hope your relationship akan berkekalan..

    ReplyDelete
  3. lagu love paradise..hihihi sukeee sukee sukeee maseh baein!

    ReplyDelete
  4. seronok ada kawan baik gitu .. sedapnya makanan semua tu

    ReplyDelete
  5. sedap sesangattt,hehe tp akak bee masak mesti lgg sedap ;)

    ReplyDelete
  6. blh tgglkan detail seperti nama,address,number hp di email sy
    freaky_boyz89@yahoo.com.my

    utk proses penguttipan hadiah..
    ASAP.tq

    ReplyDelete

Terima kasih