Since 2010, people change tho :)

Disclaimer : Blog post yang lepas lepas mahupun yang paling latest akan ada misspell, typo, grammatical error, bahasa wicet, cringe moments, wording size tak sama, gambar tanpa edit etc so please bear with me. Aku takda masa nak re-read and edit balik. Let bygones be bygones. Ada beza seorang Nurain ketika zaman remaja and zaman meningkat dewasa lol

Thursday, September 21

Takut

Just a few month left before LI and inshaAllah GOT end of this year. Tapi aku tak run analisis lagi, assignments still belum submit lagi, work progress ke dasar laut hindi. I'm lost. Entah berapa kali rasa macam ni since first day jadi student uni. Lost motivation or maybe studying its not my thing. Gulp. I know this feeling sementara je. Nanti nanti okay lah tu back on track. kot? Tak sukanya rasa macam ni. 


That feeling totally worst! Ke aku memang tak sesuai untuk memahami jiwa manusia selain daripada kids. 28 y/o and still struggling with career path. Yes, i want my own playroom/kindergarten one fine day. Dari dulu lagi tapi takkan nak give up sekarang? Im just being realistic.


Dah lama sangat dalam kotak draft. Berbulan bulan yang lepas. Maka aku publish today. Saje sementara mood masih ade. Just nak remind diri sendiri, aku pernah berada dalam keadaan my lowest point in life and now everything that im stressing about mean nothing. So sesiapa yang sedang alami keadaan paling teruk sekarang, don't worry better days are coming okay. Percaya tu.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih