Since 2010, people change tho :)

Disclaimer : Blog post yang lepas lepas mahupun yang paling latest akan ada misspell, typo, grammatical error, bahasa wicet, cringe moments, wording size tak sama, gambar tanpa edit etc so please bear with me. Aku takda masa nak re-read and edit balik. Let bygones be bygones. Ada beza seorang Nurain ketika zaman remaja and zaman meningkat dewasa lol

Wednesday, November 1

Yes or No

Hi Good Day! #nowlistening Yes or No by ZICO

Yes, sometimes aku rasa macam nak delete previous post. But No, sebab rasa macam sayang la pulak. Walaupun semua dah jadi history tapi semua tu memorable kot. Ada banyak beza seorang Nurain yang berumur 20 tahun dengan seorang Nurain yang bakal berumur 28 tahun dari segi penulisan blogpost-nya lol

Yes, aku malu baca balik post sebelum sebelum ni. Apatah lagi tengok tulisan kecik besor kecik besor macam budak wicet sekarang. Hahaha But No, time tu takde wicet. Tah sape la aku ikut buat tulisan kecik besor tu. I have no idea.

Yes, dari dulu aku banyak typo and misspell words. Malas nak double check and re-read posting. Apa kau ingat ni tesis ke nak ade pembaca kedua bagai. But No, aku tak pernah buat macam tu bila bekerja. Any reports/journal research aku make sure takde silap kecik macam tu. Big NO. 

Yes, i choose to be someone who looks cheerful on social media. But NOT all the time. Kalau dulu rasa tak puas hati ke apa aku share dengan best friends je. sekarang share jugak tapi banyak simpan sendiri. Faktor umur maybe?

Yes, aku baru je graduate from UKM kelmarin. But No, aku belum kerja lagi. Still menunggu better offer which i cant simply share anything yet.

Yes, aku plan nak share some lecture psychology dalam blog ni. Moment2 dalam kuliah yang aku ingat time lecturer mengajar, some notes yang aku tulis random time kuliah, everything about psychology. But NO, im not an expert in this field. My intention just nak keep on writting something that can benefit people who's reading this blog.

At least this is all i can do for now.


No comments:

Post a Comment

Terima kasih