aNak muRid cikGu

Friday, April 29

mo0d : awan nanO bukan awan dania

bengang la!
bile aku ckp aku xuke aku xsuke la mknenye
asl ko xpaham ea
yela cmne ko nak tau kan
sbb aku x bgtau ko
aku pon satu
nak jage ati ko sgt
ko ingt aku suke ke care ko tuh

mmg aku bengang kalo :

1) ko cite psl aku,kunun2 ko knl rapat ngn aku
wehh! agak2 la....de byk lg dlm dri aku yg ko x tau la

2) ko pnjam brg aku,brg2 aku! aku bukan KEDEKOT,kalo 3 4 kali aku bole tahan lg,tp kalo da 300 400 kali sape bole sbr wei

3) dlu ko nk pnjam wet aku k kate nk byr balik,tp ade ko byr?!

4) pure2 ko org yg plg bhgia dpn org laen pdhal aku je yg tau rasia ko

5) libatkan aku dlm hal ko,yg xberkaitan ngn idop aku

byk la aku xsuke sbb ko

i hate u means dat i really2 hate u,kijam x aku?

6 comments:

  1. dude! sape dude! kali ni kau dah makin sentap!

    ReplyDelete
  2. wow wow wow. ni 1st time nih. 1st time. sapa kak ain

    ReplyDelete
  3. haha! siyes weh aku gelak bace komen krang...lawak la plak an...pe yg pestime fara? adeh! o nie ika mcm aunty kepochi yg suke begosip..hehehe de la sorg mebe yg rapat ngn ain...wat ain sentap pg2 bute nie...reti pnjam memanjang jek

    ReplyDelete
  4. hehe sebab xpenah tgk kak ain marah ;)

    ReplyDelete
  5. ermmm....kalu kome marah bebeno...kome bako jew...sape setuju sile angkat tgan mcm saye....hehehe...kome bako...kome bako jew....
    hehehe..sabo ae yunk...nnt kite p shoping same2...beli yg lg beso...ssh ckit org nk pnjam....143...

    ReplyDelete
  6. kenape ni ? sape yg uat ain mara cani ? haihh . nk kena sebat org 2 . sabor bnyk2 ye .

    ReplyDelete

kaNak-kanAk riBena wAt bising dLm keLas,cepaT koMen kALo x kEne BabaB,hihi