aNak muRid cikGu

Friday, June 15

Budak Rumah Taman U

Dear, Budak Rumah Taman U

I miss you
Yes 
one of YOU.


lepas nie 
da tak da dah 4 orang comels jenjalan balik kelas sesame
tak da dah 4 orang comels pegi dari satu kedai laok ke kedai laok yang lain
tak da dah 4 orang tejerit telolong memalam 
tak da dah 4 orang comels tung tang tung tang alexanderrr~
tak da da 4 orang comels angkot tilam bantal tidoq sesame
tak da da 4 orang comels kebuloq dr pg sampai ptg sbb tak mkn apa
malas punye pasal nak pegi kedai


kan kan kan


ingat dak gambaq nie?
sumpah tekejot gilakkk
ingat an de kat set paranormal
hahaha


nie satu lagi
memang lawak ah nengok
muka tak sememeh
hahaha


Fara 
sokay dayah tak da tapi kami ada
kalo nak tidoq bilik kami salu pon tak pa
tak mo sedih sedih na
kalo bulih nak sengih cam gitu ja
ekekeke


aku rase cam kekok lak nak beborak ngn kau
ahaks
keje keje jugak i noe kau bole score sem nie
lagi baik dr sem sem lps okayy


Dayah da tak da ;')

moge menjadi ibu mithali dan dikurniakan anak yang soleh dan solehah
kak ude da jadi aunty laa
hihihi
im hepi for u 

Jangan penah lupe macam mane kite susa payah hidup same same hampir setahun nie
semua kita usahakan
dari sekecik kecik hal sampai sebesar besar hal
dari uma kosong kita lengkapkan sampai selesa
dari tak mesra sangat sampai kita jadi akrab
dari masak laok gune periok nasi samapi kita mampu sikit sikit beli gas
dari tak de lesong batu sampai skang da ade tempat pemotong
kan?

May ALLAH SWT bless all of us.Amin

k.bai

*Err alamat rumah kita ape ek?


7 comments:

  1. I'M GONNA MISS ALL OF THIS SERIOUSLY NO MATTER WHAT HAPPENED, OR SOMETIMES I FIGHT WITH YOU GUYS BUT WE HAVE EACH OTHER WHEN IT COMES TO THIS 'CUZ NOBODY IS SHOWING UP. T_T

    ReplyDelete
  2. sedih.... ayat dia.. pas 2 tambah ngn lagu yg 1st 2... selamat berjuang ye... 20 jam krdt.. same ngn sy sem las dulu.. 20 jam kdrt jugak.. komen kt twitter tp balas kt blog.. heheheh

    ReplyDelete
  3. suka post ni :)
    dan sedih jugak :(
    tocing T_T

    ReplyDelete
  4. jge dri au syg....jgn lupe sye yg jaoh d mate ni...hehe

    ReplyDelete
  5. it's part of our life. semua tu pengalaman :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup betul 2.. dayah camne??? dia sambung bljr agy sem ni..

      Delete
    2. dia tangguh sem.Dayah dgn baby ok je :)

      Delete

kaNak-kanAk riBena wAt bising dLm keLas,cepaT koMen kALo x kEne BabaB,hihi