aNak muRid cikGu

Thursday, October 8

Ye ke?

Assalamualaikum,

Hidup kita ni penuh tanda tanya, kan?

Kalau tak berniat buat sesuatu tapi dah terbuat macam mana?
Kalau mulut lagi cepat berkata-kata daripada berfikir dulu macam mana?
Kalau rasa menyesal tapi dah tak boleh nak patah balik macam mana?
Kalau la orang tahu apa yang ada dalam hati kita macam mana?
Kalau nak ubah balik semula macam takde apa apa berlaku macam mana?

Entah. Buat masa ni tiada jawapan. Tapi yang pasti aku menyesal.

Bai. 




No comments:

Post a Comment

kaNak-kanAk riBena wAt bising dLm keLas,cepaT koMen kALo x kEne BabaB,hihi